czwartek, 22 maja 2014

Yaoi - Brat & Brat (cz.1)

OSTRZEŻENIA : one shot jest o tematyce yaoi, czyli o miłości męsko męskiej. NIE LUBISZ YAOI = NIE CZYTAJ. Kiedyś dałbym ostrzeżenie, że one shot jest dla osób +18 lecz w tych czasach, daje od +14. A jeszcze informacja : miało być Ao no Exorcist ale mam pewny problem ^ ^" i dla tych którzy nie przepadają za yaoi, a lubią moje opowiadania, więcej opowiadań tak mocno yaoistycznych nie powstanie xd
___________________________________________________________
Wakacje dobiegały końca, liście zmieniały kolor na czerwień, żółć i pomarańcz. Siedziałem u siebie w pokoju i słuchałem muzyki na nowym MP4, co jakiś czas zaglądałem na pogodę i na ludzi za oknem, mimo że zaczynało kropić, dzieci wraz z rodzicami siedzieli na dworze, bawiąc się. Chciałem czasem poczuć się tak jak te dzieciaki. Jeszcze parę lat temu wraz z moim bratem przesiadywaliśmy każdego dnia pare godzin na dworze. Ale wszystko przemija, nawet dzieciństwo.
- Mineło tyle lat od kiedy byliśmy gdzieś sami...  - westchnąłem, jednak po chwili przerodziło się w śmiech - niedługo czekają mnie szkolne tortury  - ponownie westchnąłem przeciągle i wyłączyłem muzykę.
,,2 liceum, co ? Ehh..." powiedziałem sobie w głowie, wstając z krzesła.
Poszedłem do kuchni po coś do jedzenia. W domu byłem w sumie tylko ja. Rodzice byli u swoich znajomych, a mój brat poszedł wcześniej na zakupy. Było strasznie cicho, czasem było słychać jedynie mruczenie naszego kota. Wziąłem trzy kromki chleba, szynkę i jeszcze parę rzeczy, które były mi potrzebne. Nalałem do szklanki napoju, poszedłem do salonu siadając na fotelu, kładąc talerz i szklankę na stole. Włączyłem telewizję, układając sie wygodnie w fotelu. Siedziałem wygodnie oglądając. Gdy usłyszałem w wiadomościach o wypadku, zacząłem się trochę martwić. W końcu Aki był niedaleko od tego wypadku. Przełączyłem na inny program, żeby nie słuchać o tym, nie chciałem myśleć co mogło mu się stać i innym ludziom, którzy byli przy tym wypadku lub o ofiarach. Po paru minutach zadzwonił telefon. Wstałem i poszedłem odebrać. W słuchawce usłyszałem głos mojej mamy. Nie minęły nawet 2 minuty, kiedy odłożyłem słuchawkę, usiadłem znów na fotelu i dokończyłem jedzenie.
- Czyli przez te dwa dni będziemy sami ? - mruknąłem pijąc napój.
Gdy drzwi do domu sie otworzyły, nasz kot który chwile temu smacznie mruczał śpiąc, zerwał sie z kanapy i ruszył w stronę drzwi, łasząc się i pomrukiwać. Wiedziałem kto przyszedł, Naru reagował tak tylko na mnie i na Aki'ego. Zza drzwi wejrzał uśmiechnięty, ale przemoczony chłopak.
- Co chcesz chłopcze deszczu ? - zaśmiałem się wstając z fotelu.
- Pójdziemy potem do kina albo na mecz ? - spojrzał na mnie swoimi pięknymi, błękitnymi oczami, wiedział że się zgodzę. Nigdy nie mógłbym odmówić tym pięknym oczom, niektórym mogło by sie wydawać to dziwne, ale cóż.
Dochodziła godzina 14:00, czyli pora obiadu. Zważywszy, że nie byłem świetnym kucharzem, zamówiłem pizze. Gdy ją zamówiłem, skierowałem się w stronę swojego pokoju.
Położyłem się na swoim łóżku i przymknąłem oczy, po paru minutach wpadłem w objęcia głębokiego  snu. Nie wiedząc czemu, ale nie mogłem spać w nocy. Jednak mój błogi sen nie trwał długo, nie można było nazwać tego nawet snem, jak już to drzemką. Mój ,,kochany" braciszek wylał na mnie zimną wodę. Otworzyłem oczy i podniosłem się z zimna, które spływało z mojej twarzy, a on stał obok i śmiał się cicho.
- Zabije... - zmierzyłem go wzrokiem i wstałem zdenerwowany. Teraz nawet jego słodkie oczy by mu nie pomogły. Gdy zaczął się odsuwać potknął się o miskę Naru i wywalił na ziemię. Usiadłem na jego biodrach i ścisnąłem jego nadgarstki.
- Gadaj, po co to zrobiłeś ? - warknąłem przyglądając się jego twarzy. Z jego ust zszedł śmiech i zaczął cicho pojękiwać i kręcić biodrami.
- Co Ci jest ? - popatrzyłem na niego jak na idiotę.

- Z-zejdź ze mnie... - wyjąkał poruszając biodrami coraz intensywniej. Patrzyłem na niego coraz bardziej dziwiąc się. Coraz mocniej i szybciej ocierał się o mnie i coraz donośniej jęczał. Chwilę później przestał jęczeć, i zaczął płytko dyszeć, a na swoich spodniach poczułem coś mokrego. Wstałem wkurwiony i poszedłem zmyć to z siebie i ze spodni.
,,Boże, jaki brat sie podnieca  czymś takim ?! Gdybym wiedział jak to sie skończy bym ustąpił...czemu ja też zaczynam sie tym podniecać...? Cholera.!!" mówiłem sobie w myślach, gdy nagle usłyszałem dzwonek do drzwi, wytarłem się ręcznikiem i owinąłem go wokół pasa. Podszedłem i otworzyłem je. W nich stała piękna 17-18-latka o długich włosach w kolorze kasztanowym. Gdy spojrzała na mnie, na jej pięknej twarzy pojawiły sie delikatne rumieńce, a zielone oczy patrzyły na mnie. Gdy zorientowałem się w jakiej sytuacji jesteśmy, również delikatnie się zarumieniłem.
- Ekhem - kaszlnąłem donośnie  - to moja pizza ? - uśmiechnąłem się przez rumieńce
- Ahh...przepraszam, tak - dziewczyna zaśmiała się i podała mi pizze.
Ta dziewczyna była wprost urocza...miło mi się z nią rozmawiało, próbowałem ją zaprosić do środka jednak nie chciała. Wymieniliśmy się numerami telefonów i pożegnaliśmy.
Gdy skończyłem rozmawiać z nią i zapłaciłem, zamknąłem drzwi.
Ubrałem czyste bokserki i poszedłem do pokoju Aki'ego. Położyłem pizze na stoliku, usiadłem obok niego i spojrzałem na niego kątem oka.
- Czemu to zrobiłeś ? - mruknąłem jedząc pizze.
- B-bo...bo cię kocham, Haru... - wyjąkał cicho. - mówiłem ci to wiele razy...
Teraz przypomniało mi się, spadło to na mnie jak grom z jasnego nieba, naprawdę kiedyś tak mówił, ale byłem przekonany, że chodziło mu o rodzinną miłość czy coś w tym rodzaju...a nie taką.!...gdy otworzyłem usta by coś powiedzieć, on jednym susem przywarł mnie do łóżka i patrzył mi w oczy. Chciałem coś zrobić, ale nie mogłem. Nie dlatego, że prawie leżał na mnie, nie wiem jak można to opisać. Pogładził mnie po policzku i wpił się w moje usta. Jako tako próbowałem z tym walczyć. Nie wiedząc czemu po chwili zacząłem odwzajemniać jego pocałunek i włożyłem rękę pod jego bluzkę, dotykając jego ciała chłodną dłonią. Jęknął cicho czując chłód na swojej skórze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz