poniedziałek, 1 stycznia 2018

Nieoczekiwana przerwa.

Yoooo.....witam wszystkich :D  (o ile jeszcze ktoś tu zagląda ^^")


Na wstępie chciałbym bardzo przeprosić za tą przerwę, która była  dość nieoczekiwana.
Powód był prostu, mianowicie miłość, a potem słaby humor po rozstaniu, ale to nie ważne.!

Dzisiaj jest Nowy Rok, i nie chce myśleć o tym ^^

Również mam pewien dylemat, na czym lepiej pisać, blogspot czy wattpad i muszę dojść, co będzie lepsze dla mnie i dla osób, które czytają.


Mam wiadomość taką, że wróciłem do pisania i mam prawie skończoną pracę o Pokemon, moim pierwszym (tak sądzę) anime. Postaram się skończyć jak najszybciej i wrzucić tutaj ;)

Jeszcze raz, gorąco przepraszam i proszę o cierpliwość do czasu aż dodam nowe historie ^^ z góry dziękuje.

I oczywiście, wszystkiego dobrego w 2018 roku :D


Haru :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz